• Sypialnie
  • Jadalnie
  • Gabinety
  • Zestawy wypoczynkowe

Regulamin

 

Regulamin sklepu centrumwnetrz.pl

I. WARUNKI OGÓLNE

 

 

Sklep znajduje się na stronie internetowej pod adresem  centrumwnetrz.pl Sprzedającym jest FOXPOL Jacek Lisiński ul. Strumykowa 3, 87-400 Golub-Dobrzyń, NIP PL8781718072 

Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

Stroną dokonującą zakupów w sklepie centrumwnetrz.pl  może być Konsument lub Przedsiębiorca. Podmiot dokonujący zakupów zwany jest w dalszej części Kupującym.

Konsument – osoba fizyczna, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC) 

 Przedsiębiorcą –  osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową

 Umowa zawierana na odległość w obrocie konsumenckim – transakcja handlowa zawierana pomiędzy KONSUMENTEM, a PRZEDSIĘBIORCĄ (B2C) w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży (sklep internetowy) na ODLEGŁOŚĆ.


II. CENY

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Ceny towarów są różne dla różnych towarów i opcji (np. opcje wymiarowe, opcje wykończenia produktów).
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  
III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
 

Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym centrumwnetrz.pl - zwanym dalej Sprzedającym.  
Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu, ewentualnie poprzez e-mail sklep@centrumwnetrz.pl 

Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego lub zamówienie poprzez e-mail jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
  
IV. FORMA PŁATNOŚCI 
 
Towar jest wysyłany po dokonaniu płatności na konto bankowe. Na życzenie Kupującego firma wystawia fakturę Vat.
Istnieje również mozliwość płatności za pobraniem.
 
  
 

V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 

Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach od 08:00 do 18:00.
Realizacja zamówienia następuje w ciągu 1-12 tygodni (w zależności od asortymentu) od momentu wpływu środków na konto bankowe Sprzedawcy. Realizowane są zamówienia z adresem doręczenia na terenie Polski. Istnieje możliwość zamówienia towaru na określony późniejszy termin (czas dostawy można dostosować do remontu, budowy budynku).

 

VI. TRANSPORT

Koszty przesyłki są pokrywane przez Zamawiającego.

Zamówienia realizowane są za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej lub transportem Sprzedawcy.

W przypadku mebli transport realizowany jest transportem Sprzedawcy obejmującym dostarczenie towaru na miejsce, wniesienie oraz montaż. W przypadku transportu mebli koszt transportu ustalany jest każdorazowo indywidualnie dla każdego Klienta i wynosi 1,50 zł netto za każdy km, liczony od siedziby Sprzedawcy do miejsca dostarczenia i powrót. W tym wariancie dostawy w koszt dostawy wliczony jest transport, wniesienie oraz specjalistyczny montaż. Meble mniejsze gabarytowo na życzenie Kupującego mogą zostać przesłane za pośrednictwem firmy kurierskiej, jednak w tym wariancie nie ma usługi wniesienia i montażu mebli. 

Koszt dostawy pozostałych towarów oferowanych przez Sprzedawce zależy od wymiarów oraz wagi i kształtuje się na poziomie:

  • Wysyłka kurierem- koszt wyceniany indywidualnie
  • Transport Sprzedawcy- 1,50 zł netto za każdy km (cena obejmuje transport, wniesienie oraz profesjonalny montaż i jest ustalana indywidualnie).
 
  W celu ustalenia kosztów transportu skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
 
VII. GWARANCJE, REKLAMACJE, ZWROTY  
 

1. Towary oferowane przez centrumwnetrz.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją. 

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art.

221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (uprawnienie dotyczy wyłącznie umów zawartych na odległoś lub poza lokalem przedsiebiorstwa) bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane

, m.in.:

a) wiadomością e-mail, na adres sklep@centrumwnetrz.pl

b) w formie pisemnej, na adres firmy. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie dotyczy to towarów, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na zamówienie lub w przypadku których czas dostawy podany w opisie towaru jest dłuższy niż 10 dni nie podlegają zwrotowi. Prawo zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni nie dotyczy Klientów dokonujących zakupów na rzecz prowadzonej działalności gospodarczej. Gwarantujemy zwrot kwoty zapłaconej za towar przelewem na rachunek klienta w terminie 14 dni, pomniejszonej o koszty obsługi płatności.

4. Zwracany towar musi być kompletny i nie używany oraz musi zostać zapakowany w oryginalne kartony tak jak był opakowany przez Sprzedawce. Dodatkowo do zwracanego towaru należy załączyć oryginał paragonu/ faktury Vat. 

 
5. Reklamacje dotyczące towarów należy składać na piśmie, w którym powinien się znaleźć dokładny opis występującej wady. Mając na celu sprawne wykonanie naprawy gwarancyjnej prosimy o przesłanie zdjęć wadliwych elementów na e-mail: sklep@centrumwnetrz.pl 
 
6. W przypadku zwrotu towaru należy odesłać go na adres właściciela sklepu centrumwnetrz.pl 
7. Koszt przesyłki zwracanej ponosi Kupujący. Informujemy, iż przesyłki za pobraniem nie będą odbierane. 
 
8. Uwagi oraz reklamacje przyjmowane są drogą mailową pod adresem sklep@centrumwnetrz.pl

 
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH   
 

Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Dane przechowywane są w rachunkowym systemie komputerowym i służą Sprzedającemu jedynie w celach realizacji zamówienia bądź kontaktu z Kupującym. Dane osobowe w żaden sposób nie są udostępnianie lub sprzedawane podmiotom trzecim.
Kupujący ma prawo wglądu, zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych poprzez panel klienta (po zarejestrowaniu na stronie) lub mailowo (pisząc na adres sklep@centrumwnetrz.pl)

     

nazwa użytkownikatwoje hasłoRejestracja nowego konta Rejestracja nowego konta Przypomnij hasło Sprawdź stan przesyłki
entrumwnetrz.com.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel